Блог
Скриптове
Ambient Occlusion + Displacement и Bump карти
Ако сте получили релеф чрез карта за Displacement или Bump, този ефект няма да е видим в Ambient Occlusion и ще получите само гладка повърхност.
чети нататъкBookmanager вече е достъпен като отделен продукт
Bookmanager е много добър скрипт за подреждане на книги в 3ds Max и вече може да бъде закупен като отделен продукт.
чети нататъкКак да направим покрив с керемиди от геометрия в 3ds Max
Ако искаме да направим керемиди в 3ds Max ние имаме два избора – да използваме карта и да ги създадем с displacement или да ги изградим от геометрия.
чети нататъкBookmanager – 3ds Max скрипт за лесно поставяне на книги
Bookmanager разполага с голям брой функции, които улесняват поставянето на книги многократно.
чети нататъкCobwebs – 3ds Max скрипт за създаване на паяжини
CG артистът Джон Мартини е съдал интересен скрипт за Max, чрез който лесно можете да създавате паяжини във вашите сцени само с няколко клика на мишката.
чети нататъкНяколко начина за създаване на път в 3ds Max
Ако ви се налага да направите път в 3ds Max, който се вие из планинска местност, тук може да видите няколко начина за създаване му.
чети нататъкДесет безплатни скрипта за 3ds Max
Десет полезни скрипта за 3ds Max, които могат да ви помогнат да ускорите работата си. Всички те са предоставени за безплатно ползване от авторите си и можете спокойно да ги свалите и използвате.
чети нататъкFloor Generator скрипт за 3ds Max
Floor Generator е скрипт за 3ds Мax, който генерира подови настилки състоящи се изцяло от геометрия, и които могат лесно да се текстурират чрез MultiTexture.
чети нататък