Създаване на реалистична трева – нов видео урок от Viz-People

В сайта на Viz-People беше публикуван нов видео урок, в който подробно е показано как можем да направим реалистична трева в 3ds Max.

Процесът започва от моделирането на отделните стръкчета, групирането и превръщането им във vray proxy обекти, разпръскването им по терена и завършва с цветовите корекции на финалното изображение. Не е пропуснато и създаването на материалите за тревата и почвата.

Както можете да видите от самия клип и от картинката по-горе, този метод е добър за рендери, в които тревата и растителността са на преден план. Хубавото е, че е достатъчно веднъж да направите групата от стръкове трева, след което можете да ги използвате многократно в сцените си.

За да изпълните всичко от видео урока, ще ви е нужен и допълнителен плъгин за разпръскването на тревата по терена. За целта можете да използвате Advanced Painter или Ultimate Painter.

Оставете коментар

avatar
wpDiscuz
Top