Създаване на реалистично море с 3ds Max и Houdini Ocean

Детайли за плъгина

Име:Houdini Ocean Toolkit for 3ds Max

Автор:Guillaume Plourde

Уеб:guillaumeplourde.com

Съвместим с 3ds Max:2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017

В този видео урок може да научите как да създадете реалистично море с 3ds Max, което може да бъде анимирано. За целта са нужни 3d Studio Max и Houdini Ocean modifier, който е част от безплатния Houdini Ocean Toolkit (Hot4Max). Създаването на реалистични вълни и други водни повърхности може да бъде изключително трудно за постигане в 3D, но сега с помощта на този фантастичен плъгин това може да бъде направено за нула време.

Начин на инсталиране

  • Свалете и инсталирайте Visual C++ Redistributable for Visual Studio 2012
  • Копирайте libfftw3f-3.dll в главната директория на 3ds Max
  • Копирайте hotOcean_Max_20XX.dlm в директорията Program Files/Autodesk/3dsmax/plugins

Начин на работа

Нанесете модификатора Houdini_Ocean върху геометрична повърхност. За най-добър резултат използвайте plane обект с около 100 сегмента по височина и ширина.

Оставете коментар

avatar
wpDiscuz
Top